مهلت ثبت نام آزمون كاردانی به كارشناسی 91 امشب پایان می یابد
نوشته شده توسط : chudae

'حسین توكلی' روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا آخرین آمار ثبت نام داوطلبان آزمون كاردانی به كارشناسی سال 91 دانشگاه آزاد و دانشگاه های دولتی را تا صبح امروز 381 هزار و 183 نفر اعلام كرد.

وی از داوطلبانی كه تاكنون برای ثبت نام این آزمون اقدام نكرده اند خواست تا ساعت 24 امشب از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش، تقاضانامه الكترونیكی ثبت نام خود را تكمیل كنند.

توكلی توضیح داد: دفترچه راهنمای شركت در آزمون كاردانی به كارشناسی صرفا از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

وی گفت :‌ لازم است متقاضیان قبل از تهیه مدارك، مطالب این دفترچه را به دقت مطالعه كرده و درصورت داشتن شرایط لازم، برای ثبت نام اقدام كنند.

توكلی یادآور شد: داوطلبان می توانند در مهلت باقی مانده به یكی از دو روش مراجعه به باجه های پستی و یا پرداخت الكترونیكی از طریق كارت های بانكی عضو شبكه شتاب در سایت سازمان سنجش، كارت اعتباری ثبت نام را تهیه كنند.

وی ادامه داد: توزیع كارت اعتباری ثبت نام آزمون كاردانی به كارشناسی تا بعدازظهر امروز، پنج شنبه در دفاتر مركزی پست شهرستان ها، مناطق پستی كلان شهرهای كشور و مناطق پستی 11، 13، 14، 15، 16، 17، 18 و 19 تهران ادامه دارد.

مشاور عالی سازمان سنجش به داوطلبانی كه ثبت نام خود را انجام داده اند نیز توصیه كرد برای كنترل اطلاعات ثبت نامی خود به سایت سازمان سنجش مراجعه كنند و توضیح داد: امكان ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان كاردانی به كارشناسی تا امروز هشتم تیرماه از طریق پایگاه سنجش فراهم است.

وی زمان توزیع كارت اینترنتی ورود به جلسه داوطلبان كاردانی به كارشناسی سال 91 را از یكشنبه، 29 مردادماه تا چهارشنبه اول شهریورماه ذكر كرد.

آزمون كاردانی به كارشناسی سال 1391 برای اولین بار به صورت مشترك برای دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی كشور روز پنج شنبه، دوم شهریورماه برگزار می شود.

فراهنگ**1055**1601





:: برچسب‌ها: معماری , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: